20080613

kokeilevaa runoutta

toi soimaan taustalle ja luen pari runoa. asamasa meidän toinen suuri kansallisrunoilijamme.

kato subtv jos
haluut tsiigaa
maailman
komeinta
elastista!! huhhuh!

kui sil ny oksu tuli?
niin oli pirteen
olonen.

gallianomaidot
esiin ja orgiat!

koomat. hauska et
soitit kännärin
näkemättä
kehotusta :)
krapula on
valtaisa, täs
kondikses ei
kehtaa edes
ehdottaa seksiä
vaik mieli tekis. en
tarkota sua :) ei
vittu eihän tällast
textarii voi
lähettäOHO

onko minulla pieni
muna. apua.

pendolinossa.
olusella.

lahden asemalla.
olusella.

hollolassa.
olusella.

en viiti enää
soittaa ku on
myöhä jo. mut
känås oon.
raiparai. terkkui

me pannaan vielä
kännikala ja sä
vikiset. :)

onnea
ensimmäisen
henk. koht. tapon
johdosta! siitä se
lähtee!

mä oon melkein
sun hoodeil! käyn
heittää yhet
bronxit johki.

kalliossa. kotona.
kännissä. kolme
kovaa koota.

tavallaan.
tavallaan.
tietynlaista
taiteellista
toimintaa täällä.

moro! juna lähti 25
min myöhässä.
odoteltiin
kuulemma tärkeää henkilöä -
kuljettajaa. soitin
j:lle, kuulosti
gumalaiselta
hieman. ohhoijaa.
mites sulla siellä?

tai ees JOTAIN
PERKELE. ANNA
JOTAIN!

niin
selvä
no sehän on
sullahan on
puhelin eiks jea,
jos mä vaik soitan
ku ei o mitää asiaa
vai nukutsä ku
mäki.

olen
taikahotellissa.

täällä on respan
alla
kuusikerroksinen
labyrintti,
kerrokset
linkittyvät
toisiinsa oudosti ja
käytävät
kiemurtelevat
miten sattuu. hissi
jää jumiin ja kaikki
on ihan kännissä.
iltapäivällä pitäisi
maalata visio
äsken tein
pyramidin.
haluaisin kans
kotiin ennen kuin
menetän lopun
järkeni.

joten mä toivotan
hyvää yötä ja
ilmotan et kävely
on kaatumist
tuurilla. kiitti viel
itelles et oot hyvä
jätkä ja soitellaan
huomena. tän ei
ollu tarkotus
hämätä.

7 kommenttia:

kervå kirjoitti...

se "toi soimaan taustalle" kuulosti niin älyttömän huonolta, etten pässyt etenpäin.

olen pahoillani.

kervå kirjoitti...

ei vittu: +ä +e

*itKuPiLLi* kirjoitti...

Toi soimaan taustalla oli musta kiva, mä tykkään kuunnella täällä helteessä just tollasta musiikkia, suomenkielellä!!! yay! LA:hin se sopii, ehkä on liian rentoa Keravalle.;)

En tiedä miksi tykkäsin runosta, en yleensä jaksa runoja lukea, vaikka yritän niitä itse kirjoittaakin.
Mutta toi ole hyvä.:D

Anonyymi kirjoitti...

kervå, pilkka sattuu omaan nilkkaan, mutta otan sen vastaan, koska tykkäät must kuitenkin niinku tyyliin fooevör :D

itpil, mut tässä kuviossa mättää nyt joku.. aa, nyt mä tajusin. se on se, etten mä oo LA:ssa.
mä kyl vihaan runoja, jos ihan rehellisiä ollaan. :D

kervå kirjoitti...

Jos mä sanoisin että toi on hyvä juttu, niin olisinko silloin itserakas??????

Anonyymi kirjoitti...

oisit, mut se ei haittaa, koska se on tervettä itserakkautta. hmm.. kehtaiskohan tähän aikaan aamusta heittää tähän jonkun kivan kliseen vaik et tota, jotta ihminen voisi rakastaa muita, tulee hänen ensin rakastaa itseäh

Mierolainen kirjoitti...

Aika sfääreissä kulkeva runo. Hauska myös.