20080609

ku aurinko nousee ei ketkään liian fiinei

6:20 heräsin vitulliseen meteliin. avasin vähä kaihdinta ja vettä tuli enemmän kui esterin perseestä olis edes mahdollista tulla ilman mitään kosmeettisia vaurioita. kaivot oli tukossa ja pikkujokia virtas pitkin pihamaata. no onnneks sade sit loppu hetkeks; siks aikaa, kun taivaalta alkoi pamahdella peukalonpuolikkaan kokoisia rakeita. olin kyl hiukka vähä, et mitä vittua, mutta tollainen idi-Joottimainen teinireaktio on mulle ihan normaalia. sit menin tietty röökille ja kattelin, että tossa järven yllä oli vähän iso musta pilvi joka vaan jyrisi ja korisi ja sen molemmilta puolilta paistoi aurinko. aroniapensaat pudotti kaikki kukkasensa ja sireenit osoitti valkoista maata kohti. tuli kieltämättä vähän sellainen meitä on varoitettu-fiilis.
no sit harrastin mukapuhelinseksii tunnin verran, join kahvit ja vedin leivät. no nyt oon vaan tässä keskittynyt asamasaan.

kun täs nyt vähän jo muutosta haaveilen niin aasinsiltoja pitkin päädyin sitten miettimään helsinkiä ja kallioo ja siitäpä sitten tulikin mieleen kalliolle kukkulalle ja siitäpä tulikin mieleen, että onhan se niin vitun hirveä biisi PAITSI kom-porukan vetämänä. silloin se on jotain ihan älytöntä. meitsi diggaa tota.
chyde ♥
asiaan sinänsä kuulumatta haluan korostaa, että tästähän nyt sit luonnollisesti huomaa tämän avoimuuteni erilaisten (musiikki)tyylien suhteen. oon mä vaan niin hyvä tyttö, että kannattas ihan vakavissaan varata ne paikat jo nyt.

6 kommenttia:

Ilkka kirjoitti...

Hyvä tyttö\Paha tyttö assosiaatio iski:

Paha tyttö/tahtoi vain/panna koko Palmusunnuntain/rahaa likoon Linnanmäellä...

Raekuurot on kivoja (jos ei satu olemaan just ulkosalla silloin kun yllättää).

*itKuPiLLi* kirjoitti...

Vautsi vau, saataispä täällä Kaliforniassakin tollasia ilmoja!

Ja kiitos tosta Magnolia referaatista, mä oon pari kertaa nukahtanut kesken kun oo yrittänyt sitä kattoo, mutta tossahan se tuli koko juoni kerralla. :D

Ana Pernod kirjoitti...

ilkka, mä en tajunnut tota runoa kyl nyt yhtään, mut olihan se tosi hieno, koska tykkään linnanmäestä. joo, sisätiloissa on kivempaa ja tulee nopeammin hassu olo.

ip, kukaan ei voi nukahtaa magnolian aikana! ei kukaan. yhyy. maailmassa on virhe.

Ilkka kirjoitti...

Tuomari Nurmio on toki myös runoilijakin :)

Magnoliaa en ole nähnytkään, en tajunnutkaan et tos on viittauksia siihen, meni täysin hutikuti.

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
*itKuPiLLi* kirjoitti...

Sorry, mä tossa sekoilin, olin vahingossa kirjautuneena ystäväni blogille, mutta piti sanomani tosta Magnoliasta, että ei ollut todellakaan elokuvan syy että nukahdin kesken, syy oli kyllä ihan minussa. Onneksi täällä elokuvat pyörii useaan kertaan telkkarissa, joten aion varmasti sen läpi vielä katsoa! Mä vaan kato oon niin vanha, että nukahtelen kesken kaiken. Maailmassa ei ole siis mitään vikaa.